Työpaja: Myynnin jälkihoidon merkitys ja toteuttaminen

Karttaa ei ole saatavissa

Päiväys ja aika
20.02.2020 klo 09:00 - 15:00


Paikka: Raahe

Myynnin jälkihoito on tärkeää kolmesta syystä:

Saadaan pidettyä ja vahvistetaan tehty kauppa sekä rakennetaan luottamuspääomaa seuraavia kauppoja varten. Jälkihoito ei ole vain asiakastyytyväisyyden varmistamista. Tärkeässä roolissa on lisämyynti. Asiakas on kaikista valmiimmillaan tekemään uutta kauppaa heti kaupan jälkeen.

Valmentajana toimii Jouni Anttila LevelUp Oy:stä.

Työpajassa käsitellään mm.

  • Jälkihoidon merkitys yritykselle
  • Jälkihoidon eri tekniikoita
  • Jälkihoidon roolitus – kuka tekee?
  • Asiakastyytyväisyyskyselyt

Työpajan järjestää Sales is a King – kaupankäyntiin liittyvän taloudellisen osaamisen, sosiaalisten taitojen, sekä tilanneymmärtämisen valmennushanke. Työpajan hinta 256€ (alv 0%) / työpaja, joka sisältää 2 henkilöä /yritys. Isommista osallistujamääristä neuvotellaan erikseen. Lisätietoja ja ilmoittautuminen: Projektipäällikkö Timo Liimatainen, 044 445 7001, timo.liimatainen@nihak.fi