Myyntipsykologiaa, Ylä-Savon ydinryhmäilta

Karttaa ei ole saatavissa

Päiväys ja aika
22.02.2021 klo 18:00 - 20:00


Oletko törmännyt tilanteeseen, että ostettuasi jotain et hetken kuluttua muista ostamasi tuotteen hintaa ainakaan kovin tarkasti? Etkö siis välitä hinnasta? Tai oletko joskus päivitellyt jotain henkilöä, joka näkee valtavasti vaivaa saadakseen muutaman sentin säästön tuotteen hnakinnassa tai peräti ilmaisen ämpärin? Tai oletko ihmetellyt sitä, miksi joku on valmis maksamaan korkeaa hintaa saadakseen juuri tietyn brändin tietyn tuotteen.

Illan aikana käsitellään hinnoittelun psykologiaa ja pyritään ymmärtämään kuluttajien käyttäytymistä edellä kuvatuissa tilanteissa. Yrityksen on tärkeää ymmärtää kuluttamiseen liittyviä ilmiöitä, jotta ne voivat tehdä parempia hinnoittelupäätöksiä. Hinta on yksi tärkeimmistä tavoista hallita yrityksen tulosta.

 

Aiheesta alustaa Riitta Forsten-Astikainen MicroENTRE:lta.

 

Fyysinen paikka ilmoitetaan myöhemmin. mahdollisuus osallistua myös Teamsin välityksellä. Tämä edellyttää ilmoittautumista tapahtumaan, jotta sinulle voidaan lähettää teams-kutsu ja linkki.

Tämän tapahtuman ilmoittautuminen on suljettu.