Mistä ja miten lisää asiakkaita?

Uusien asiakkaiden hankinta nousee yrityksissä ajoittain esille. Jaanan mukaan niinkin pienellä paikkakunnalla kuin Pyhäjoella ei ole itsestään selvää, että edes paikkakunnan yrittäjät puhumattakaan kuluttajista tuntisivat alueen yritysten tarjoamat palvelut.

Mainostoimisto IdeJaana tuottaa graafista suunnittelua sekä kopio- ja tulostuspalveluita. Jaana Pehkonen on yksinyrittäjä, ja yritys on perustettu vuonna 2007. IdeJaana suunnittelee ja toteuttaa verkkosivuja, graafisia ilmeitä, logoja, esitteitä, mainoksia, taittotöitä ja auton teippauksien suunnittelua yritysten tarpeisiin.

Miten mikroyritykset voivat tehostaa asiakashankintaa niin, että siitä olisi oikeasti hyötyä? Yrityksen on etsittävä keinoja, jotka auttavat asiakkaita löytämään yrityksen tarjoamat palvelut. Tehtävä helpottuu, jos yritys tai brändi tunnetaan hyvin.

Saadaanko asiakkaita pelkästään aggressiivisella odottelulla?

Uusasiakashankinnan mahdollisuuksista ja haasteista meille kertoi tarkemmin Henna Väätäinen Projant Oy:stä (http://projant.fi/).

Mikroyritysten ydinryhmä kokoontui Pyhäjoella to 8.9.2016 klo 18–20, osoitteessa Vanhatie 44, 8610 Pyhäjoki. Illan isäntänä toimi IdeJaana, Jaana Pehkonen (http://www.idejaana.fi/).

kommentointi suljettu.